جدیدترین اخبار و مقالات در زمینه ارز دیجیتال

  • ۰
  • ۰

ارز دیجیتال بایننس کوین چیست؟ ارز (BNB)

رمز ارز بایننس کوین (BNB) به عنوان یک ارز دیجیتال مبتنی بر زنجیره بلاکچین بایننس و به عنوان ارز دیجیتال بومی و اختصاصی صرافی بایننس شناخته می‌شود. این ارز دیجیتال از طریق شبکه بلاکچین و اتریوم به همراه استفاده از استاندارد ERC-20 راه‌اندازی شده است و با قوانین مربوط به بلاکچین اتریوم هماهنگی دارد.
موجودیت ارز دیجیتال BNB باعث بهره‌مندی صرافی بایننس از ثبات و ایمنی شبکه اتریوم و بلاکچین می‌شود. از طرف دیگر، این ارز دیجیتال به دلیل ساختارش در شبکه اتریوم، از خطراتی مانند دزدیده شدن و هزینه‌های بالا در امان می‌ماند.

تیم سازنده و توسعه‌دهنگان بایننس کوین ارز (bnb)

چانگ پنگ ژائو، مشهور به CZ، بنیان‌گذار بایننس و صرافی بایننس کوین است. زندگی او با چالش‌های بسیاری روبرو بوده است؛ پدرش به دلیل داشتن دیدگاه‌های بورژوازی از کشور تبعید شده بود و او مجبور بود در هر شرایطی برای تأمین نیازهای خانواده‌اش کار کند. کسی تصور نمی‌کرد که چانگ پنگ ژائو، در جوانی، توانایی تغییر دادن مسیر دنیا را با ایده‌ها و اقداماتش داشته باشد. او در گذشته عضوی از تیم توسعه بلاکچین دات اینفو (Blockchain.info) و مدیر تکنولوژی صرافی اوکی کوین (OkCoin) بوده است. قبل از راه‌اندازی بایننس، او شرکتی به نام بیجی تک (Bijie Tech) را تأسیس کرد؛ این شرکت به عنوان یک هلدینگ برای بایننس عمل کرده و تمامی بخش‌های این اکوسیستم تحت‌نظر کارشناسان برجسته‌ای نظیر راجر وانگ و جیمز هاف ‌باوئر اداره می‌شود.

اسپانسر بایننس کوین چیست؟

صرافی بایننس قرارداد همکاری با اتحادیه فوتبال آرژانتین (AFA)، یکی از بزرگ‌ترین فدراسیون‌های فوتبال جهان را امضا کرده است. تا به عنوان اسپانسر اصلی آن فعالیت کند. این قرارداد به بایننس اجازه می‌دهد تا طی پنج سال آینده اسپانسر اصلی تیم‌های ملی فوتبال آرژانتین باشد. همچنین در این راستا توکن‌های هواداری جدیدی را عرضه کند.
با این قرارداد، بایننس حق نامگذاری تیم‌های ملی فوتبال آرژانتین را خواهد داشت. در این بین بایننس به کاربران و هوادارانی که با این فناوری‌ها آشنا نیستند، خدمات مربوط به رمز ارز و اطلاعات مرتبط را ارائه می‌دهد.

آینده ارز دیجیتال Bnb چگونه پیش بینی شده است؟

پیش‌بینی آینده ارز دیجیتال BNB تا سال ۲۰۳۰ با توجه به متغیرهای مختلفی از جمله فعالیت‌های توسعه‌ای تیم بایننس، تغییرات در فضای اقتصادی و تکنولوژیکی، روند بازار ارزهای دیجیتال، واکنش بازار به نوآوری‌ها و تغییرات قوانین و مقررات مرتبط است. همچنین، تحلیل‌های تکنیکال و بنیادی، پیش‌بینی‌های مختلف از طرف تحلیل‌گران و متخصصان ارزهای دیجیتال و سایر عوامل می‌توانند در پیش‌بینی مسیر آینده BNB تأثیرگذار باشند.
به عنوان مثال، برخی تحلیل‌گران ممکن است با توجه به توسعه‌های برنامه‌ها و پروژه‌های آتی بایننس، رشد استفاده از بلاکچین‌ها، افزایش محبوبیت دارایی‌های دیجیتال و توسعه فناوری‌های مرتبط، پیش‌بینی مثبتی ارائه دهند و ارز BNB را به عنوان یک انتخاب سرمایه‌گذاری جذاب معرفی کنند.
منبع: سایت کریپتونگار
 

  • ۰۲/۱۲/۱۶
  • حمیده اخضری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی