جدیدترین اخبار و مقالات در زمینه ارز دیجیتال

۱ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

ارز دیجیتال وی چین

ارز دیجیتال وی چین چیست؟

وی چین با نماد اختصاری VET ارز دیجیتالی است که با ارزش حدودی ۱.۷ میلیارد دلار، در رتبه ۳۶ بازار ارزهای دیجیتال قرار گرفته است. وی چین یک پلتفرم بلاکچین محور می‌باشد که برای بهبود مدیریت زنجیره تأمین و فرایندهای تجاری طراحی شده است. هدف آن ساده‌سازی فرایندها و جریان اطلاعات برای زنجیره‌های تأمین پیچیده از طریق استفاده از فناوری دفتر کل توزیع شده (DLT) می‌باشد.

تاریخچه ارز دیجیتال وی ‌چین

وی چین در سال ۲۰۱۵ توسط سانی لو، مدیر ارشد اطلاعاتی سابق Louis Vuitton China تأسیس شد. این کار به عنوان زیرمجموعهBitse ، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های بلاکچین چین آغاز شد.

خرید و فروش توکن وی چین

اصولی‌ترین و امن‌ترین روش خرید وی چین از طریق صرافی‌های معتبر انجام می‌شود؛ در این روش با ثبت نام در صرافی که از ارز وی چین پشتیبانی می‌کند برای خرید آن اقدام می‌کنید. در این روش، صرافی که در آن ثبت نام کرده‌اید کارمزدی را به عنوان حق معامله دریافت می‌کند.

روش دیگری که بتوان برای خرید وی‌ چین اشاره کرد، مربوط به خرید مستقیم آن از طریق پلتفرم‌های رسمی و غیررسمی مختلف و به شکل مستقیم می‌باشد؛ یعنی اینکه دیگر هیچ واسطه‌ای بین شما و طرف معامله برای دریافت کارمزد وجود نخواهد داشت. این روش خرید توکن به علت مسائل امنیتی آن توصیه نمی‌شود.

پیش‌بینی آینده و قیمت ارز دیجیتال وی چین

پروژه وی چین یکی از نوآورانه‌ترین پروژه‌ها در زنجیره تأمین محسوب می‌شود که با همکاری و مشارکت‌های بزرگی آن با شرکت‌هایی مثل PwC می‌توان به آینده روشن آن امید بسیار داشت. وی چین در مقایسه با سایر رمز ارزها به طور قابل توجهی افزایش قیمت داشته است و با توجه به پیش‌بینی‌های معتبر آن می‌توان گفت که این ارز دیجیتال در طی پنج سال آینده مسیر صعودی را در بحث قیمتی تجربه خواهد کرد.

منبع: کریپتونگار

  • حمیده اخضری